Про нас

У нас працюють професійні вихователі і ми використовуємо найновітніші методики освіти.

Добрі вихователі

Про вихователя дитячого садка хочеться вести окрему розмову, бо вони першими прокладають дитині шлях до знань, добра, краси, пізнання навколишнього світу.                      У кожного педагогічного колективу свій індивідуальний шлях, а кінцева мета єдина - створення оптимальних умов для перебування та розвитку дітей дошкільного віку. Тому в своїй повсякденній роботі наш колектив прагне перетворити садочок на дім, в якому чекають на дитину, люблять її та турбуються. Тому сотні срібних голосочків дзвенять кожного ранку у дошкільному закладі.                          Особистістно - орієнтований підхід до навчання та виховання дітей ставить до педагогів закладу підвищені вимоги, зокрема : шукати цікаві та різноманітні форми спілкування з вихованцями. Зважаючи на те, педагогічний колектив розробляє і впроваджує інтерактивні форми роботи з дошкільниками.

Завдяки професіоналізму педагогічних працівників  заклад гарантує високу якість виховання, розвитку і навчання дітей.


  • ПОРАДИ НА КОЖНИЙ ДЕНЬ

  • Кажіть своїй дитині:                                
  • 1. Я люблю тебе.                                           2. Люблю тебе, не дивлячись ні на що.

3. Я люблю тебе, навіть коли ти сердишся на мене.

4. Я люблю тебе, навіть коли я злюся на тебе.

5. Я люблю тебе, навіть коли ти далеко від мене. Моя любов завжди з тобою.

6. Якби я могла вибрати будь-яку дитину на Землі, я б все одно вибрала тебе.

7. Люблю тебе як до місяця, навколо зірок і назад.

8. Спасибі.

9. Мені сподобалося сьогодні з тобою гратися.

10. Мій улюблений спогад за день, коли ми з тобою * ______ * (що ви робили разом).

Розповідайте:

11. Історію їх народження .

12. Про те, як вони були маленькі.

13. Історію про те, як ви вибирали їм імена.

14. Про себе в їхньому віці.

15. Про те, як зустрілися їхні бабусі та дідусі.

16. Які ваші улюблені кольори.

17. Що іноді вам теж складно.

18. Що коли ви тримаєте їх за руку і стискаєте її 3 рази, це секретний код, який означає - * люблю тебе *.

19. Який у вас план.

20. Чим ви зараз займаєтеся.

Слухайте:

21. Вашу дитину в транспорті.

22. Що ваша дитина розповідає про свої іграшки, і подумайте, наскільки це для нього важливо.

23. Питання, в яких ваша дитина дійсно потребує вашої допомоги.

24. На одну секунду довше, ніж дозволяє ваше терпіння.

25. Почуття, які стоять за словами вашої дитини.

Запитуйте:

26. Чому ти думаєш це сталося?

27. Як думаєш, що буде якщо _____?

28. Як нам це з'ясувати?

29. Про що ти думаєш?

30. Який в тебе найприємніший спогад за день?

31. Як думаєш, яке * він * на смак?

Показуйте:

32. Як зробити щось, замість того, щоб забороняти це робити.

33. Як свистіти в травинки.

34. Як тасувати карти, зробити віяло (будиночок).

35. Як різати їжу.

36. Як складати білизну.

37. Як шукати інформацію, коли ви не знаєте відповіді.

38. Прихильність до вашої дружини ( чоловіка).

38. Що піклуватися про себе (доглядати за собою) дуже важливо.

Виділіть час:

39. Щоб поспостерігати за будівельними майданчиками.

40. Щоб подивитися на птахів.

41. Щоб ваша дитина допомогла вам готувати.

42. Ходити в якісь місця разом.

43. Копатися разом в бруді.

44. Щоб виконувати завдання в темпі вашої дитини.

45. Щоб просто посидіти з вашою дитиною, поки він грає.

Порадуйте свою дитину:

46. Зробіть сюрприз і приберіть в його кімнаті.

47. Покладіть шоколад в млинці.

48. Викладіть їжу або закуску у формі смайлика.

49. Зробіть якісь звукові ефекти, коли допомагаєте їй щось зробити.

50. Грайте з ними на підлозі.

Відпускайте:

51. Почуття провини.

52. Ваші думки про те, як повинно було бути.

53. Вашу потребу бути правим.

Віддавайте:

54. Дивіться на вашу дитину добрими очима.

55. Посміхайтеся, коли ваша дитина заходить в кімнату.

56. Відповідайте взаємністю, коли ваша дитина вас торкається.

57. Налаштуйте контакт, перш ніж щось говорити (виправляти), щоб ваша дитина дійсно вас почула.


Будь правдивий навіть до дитини: виконуй обіцянку, інакше привчиш її до неправди.

ранкова зарядка
ранкова зарядка

Спорт та творчість

ОЗДОРОВЧІ ЗАВДАННЯ: 1. Охорона життя та зміцнення здоровя дітей. 2. Формувати правильну поставу і розвивати всі групи м'язів. 3. Підвищувати рівень стійкості організму до впливу несприятливих факторів навколишнього середовища. 4. Спонукати дітей до самостійного використання добре знайомих видів і способів загартування вдома і в дитячому садку.ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ: 1. Формувати уявлення про своє тіло, про необхідність збереження свого здоров'я. 2. Опанування різновидів життєнеобхідних рухів - ходьби, бігу, стрибків, лазіння. 3. Збільшувати запаси рухових навичок та вмінь за рахунок розучування спортисних вправ та ігор з елементами спорту. 4. Формування культурно-гігієничних навичок. 5. Розширювати знання дітей про розмаїття фізичних і спортивних вправ. ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ: 1. Розвивати у дітей інтерес до різних видів рухової діяльності ( навчальної, ігрової, трудової і тощо) 2. Підвищувати рівень довільності дій дітей. 3. Розвивати у дітей наполегливість і витримку при досягненні мети, прагнення до якісного виконання рухів. 4. Розвивати доброзичливі відносини з однолітками в процесі спільної рухової діяльності. 5. Виховувати любов до спорту.6. Формувати позитивні моральні та вольові риси характеру. В нашому садочку проводиться повний обсяг форм фізичного виховання відповідно до Програми розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". 

Сукупність організаційних форм роботи, які впроваджуються в освітній процес, становлять:
- заняття з фізичної культури (проводяться двічі на тиждень за загальним розкладом занять у приміщенні або на майданчику (в період з квітня до жовтня за належних погодних умов і тричі на тиждень під час прогулянок);
- фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, загартувальні процедури);
- різні форми організації рухової активності у повсякденні (заняття фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні свята та розваги, дитячий туризм, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, Дні та тижні здоров'я, індивідуальна робота з фізичного виховання). При проведенні різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи педагоги закладу дотримуються рекомендацій щодо їх тривалості, насиченості динамічним компонентом, враховують індивідуальні показники стану здоров'я, самопочуття дітей.
В садочку здійснюється повний комплекс оздоровчо - загартовуючих заходів:
Традиційні:

- ходіння босоніж влітку по скошеній траві, камінцях;
- гігієнічні водні процедури;
- гімнастика пробудження;
- масаж рефлекторних зон стопи, використовуючи "доріжки здоров'я";
- проведення дотикового масажу;
- вправи на формування правильної постави;
- гімнастика для очей;
- пальчикова гімнастика;
- масаж долоньок горіхами, каштанами;
- повітряні процедури;
- вітамінотерапія: вживання в їжу часнику, цибулі, фруктів, овочів.
Нетрадиційні:
- ароматерапія;
- фітотерапія;
- дихальна гімнастика;
- психокорекція (казкотерапія, кольорова терапія, сміхотерапія, психогімнастика). Педагогами закладу велика увага приділяється валеологічній освіті дітей (прищеплення стійких культурно-гігієнічних навичок, навчання догляду за своїм тілом, навичкам надання елементарної допомоги, формування позитивного відношення до власної статі, розуміння відмінності, норм стосунків між хлопчиками та дівчатками, формування вміння визначати свій стан та самопочуття).
Як результат системного підходу до питань фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі спостерігається зниження захворюваності, високі показники фізичного розвитку, у дітей сформовано певні знання з валеологічної освіти, усвідомлення значення здорового способу життя.
© 2017 Вільхівський ДНЗ
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати